Chciałbyś mieć oryginalne, wyróżniające się opakowanie, ale nie wiesz od czego zacząć? A może nie radzisz sobie
z przygotowaniem projektu do druku? Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.
Pewnego razu odezwał się do nas
Pan Piotr - człowiek, który opowiedział nam swoją historię o zagranicznym wyjeździe szkoleniowym, uwieńczonym wspólnym, pamiątkowym zdjęciem.
Pech chciał, że wśród kilkudziesięciu osób fotograf wcisnął spust migawki
w momencie, gdy pan Piotr był zasłonięty przez inną osobę.
Ponieważ miał w swoich zbiorach inne zdjęcie, z którego można było skorzystać prosił, abyśmy przesunęli jego sylwetkę tak, aby była widoczna. Zrobiliśmy to. Pan Piotr był szczęśliwy, gdy pamiątkowe zdjęcie z wyjazdu pojawiło się na honorowym miejscu w Jego biurze.
Proces wykonania projektu graficznego rozpoczyna się czasem od zwykłej kartki papieru i prostego szkicu. Na przykład projekt logo powinien nawiązywać
do charakteru działalności, reklama powinna przyciągać uwagę, a katalog produktów w jasny sposób przekazywać informację czytelnikowi. Najpierw poznajemy oczekiwania Klienta, a później robimy wszystko, by im sprostać.
DLACZEGO
WARTO